onsdag den 24. oktober 2012

♥ Sidecut | Seline ♥

Jeg skrev jo her den anden dag, at jeg syntes dreadlocks var virkelig cool, og at jeg faktisk overvejede det. Jeg har tænkt lidt mere over det, og jeg gør det ikke. Jeg har nu fået en ny ide til hvad jeg vil med mit hår, og nu er jeg faktisk sådan 95% sikker på at jeg gør det. Jeg vil nemlig gerne have lavet sidecut, og det har jeg egentlig altid gerne vil. Jeg er sikker på at det kommer til at blive rigtig grænseoverskridende i det alt mit hår ryger af, men ja. Jeg har tænkt mig at jeg nok tager til frisøren i næste uge, og så finder jeg ud af hvad jeg gør. Det kan også være at jeg skifter mening i sidste øjeblik ♥

Billederne er fra weheartit ♥

3 kommentarer:

  1. Tak for den fine kommentar på min blog, follower jer tilbage. Sød blog! <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :)

      -Seline ♥
      http://selinesimone.blogspot.dk

      Slet
  2. Jeg har sidecut, så hvis du er itvivl, kan du lige tjekke min blog ud, og få idéer? :)

    http://anna-smiler.blogspot.dk/

    SvarSlet